Birthday July-December 2005

4 January 2006 :
Hari ni,ofis aku celebrate b-day staff2 yang lahir pada bulan july smp la bulan december....ni maknenye,aku pun salah seorg daripadanya dan antara yang paling lambat sambut bday...hehehhe.... actually,setiap tahun,akan ade 2 sambutan hari lahir staff kat PTM ni...so,lucky jugek la sbb sempat celebrate bersama....memula,majlis kunun2 mula kol 4 ptg,tp disebabkan kitorg ada meeting,so yang lelain pun terpaksa la tunggu...dalam 4.30 ptg baru la mula....dan org yg diraikan diberikan hadiah berupa frame.... :)


B-day cake....satu coklat,satu cheese cake... sedap wooo....


Yang kasi hadiah tu la Dr.Taufik,Big boss tpt keje aku.....

Mereka2 yang diraikan....

Lain kali,leh la wt lagik kan..cam best jek...uhuhuh.....

5 January 2006 :
Pegi beli barang sket kat shah alam lepas waktu keje ngan nani n naza....ntah,mcm2 bende jadik ari ni....drpd dh ok,trus jd tak ok balik....aku tak paham betul....sib baik diorg berdua menenangkan hati dan prasaan aku ngan gelak ketawa diorg...aku heran betul...patut ke semua bende di war2 kan pada org...aiseh men,aku mmg anti tol.....takyah la nk besar2kan bende kecik...kalo boley,selesaikan leklok la...aku mmg garang,tp aku akan ok bile tibe masanye...kwn2 yg kamceng ngan aku tau la aku camna...aku diam,wt muka,nnt aku ok sendri sbb aku susah nk sejuk....tp aku bukan jenis yg simpan dlm hati...no need utk pujuk memujuk....bukan pesen aku camtu...hal2 pompuan ni,susahnye nk paham(mcm la aku ni laki...hahahah)...dah la,malas aku nk pk...aku nk jd macho je....kang aku pk,kena penyakit kencing manis lak aku nih....macho lg bagus....huh......

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...