Lagu Tema Bulanan :p

Datanglah sayang
dan biarkan ku berbaring
Di pelukan mu
walaupun tuk sejenak
Usaplah dahiku
dan kan kukatakan semua

Bila ku lelah tetaplah disini
Jangan tinggalkan aku sendiri
Bila ku marah biarkan ku bersandar
Jangan kau pergi untuk menghindar

Rasakan resahku dan
buat aku tersenyum
Dengan canda tawamu
walaupun tuk sekejab
Karna hanya engkaulah
yang sanggup redahkan aku

Karna engkaulah
satu-satu nya untuk ku
Dan pastikan kita
selalu bersama
Karna dirimu lah yg
sanggup mengerti aku
Dalam susah atau pun senang
Dapatkah engkau selalu
menjagaku dan mampukah engkau
mempertahankan ku

Walaupun Lagu ni dah lama,tapi rasenye ia kembali jd lagu favourite aku sbb nye...sbb nye...hati berbonga2 kot...hahahaha....bunga2 matahari...harum mekar..lalalala....

3 comments:

shu said...
6:59 PM

hehehe... hati berbonga2 ya? :) glad to hear that..

Mrs Shyza said...
8:02 AM

whooppss....sket2 jek...tp makin suam...bonga layu agaknye...heheheh...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...