Jln2 Cari Pasal...

27 Jan-30 Jan : Lepak kt Ipoh...sempat jumpa ayu...lama tak borak ngan dia...sejak dia jd jurulatih CB ni,aku tgk mcm2 dia kongsi cite n ilmu....dh terror ckp...best la jugek,bile dia apply CB dia kat aku...sham pun sama,w/pun ajar CB 3hari je,leh la ajar2 sket...hehehe....

30 Jan : Ajak sham balik KL...epol n sara call,tak abis2 ngajak p tahlil sempena tahun baru awal muharram kat Bellamy,under BTN...mmg la berkat g majlis tahlil...tp masalahnye aku br je lepak kt ipoh bbrapa hari..sib baik la ko kwn aku epol,sara...smp Bellamy dh dkt2 kol 7 dh...tp ok la,tolong meramaikan majlis coz sket sgt yg pegi...amboi,dak2 ni,kalo pasal majlis2 agama,takde lak korg nk dtg...ish..ish..Pas majlis,mkn satey kajang barang beberapa cucuk,then kitorg gerak g PD...aku,sara,sham ngan epol...

Nak dijadikan cite,tetibe kete pancit pulak kat tgh2 highway...dh le malam lak tu,siot nye cuak...gilos...sib baik le ade sorg jejaka...kalo harap aku,sham ngan sara je,mau nangis tepi highway tu....wuaaaa....sib baik ko pandai tukar tayar epol,kalo tak,ade je yg brmlm tgh2 highway tu....huhuhuh...

Smp PD dh lambat dh...cr chalet n hotel,semua full..siot arrr....br aku ingat,cuti,org pun cuti2 mesia...sara ajak lepak kat kem,segan kunun...padan muka,tido la hangpa kt dlm kete...

31 Jan : Sara ajak g kem dia,kat blue lagoon...lama tak g kem tg tuan...pepagi lagi berendam air laut....lama beb tak mandi laut.....1 muharram,tak sangka lak air laut pasang pagi2..dulu masa jd j/latih kat PD tu,ptg sket br air laut pasang....mungkin hikmah awal tahun islam...epol tgk je la dr jauh,sape suh tak bwk sepersalinan pakaian...hehehehe...padan muko :p

Lepas mandi laut,p pekan PD cr kedai tayar....satu pon tak bukak...nasib la,kedai tayar semua chinese punye,dh raya diorg,sah2 le tutup...so,balik pakai je tayar spare tu....

Member2 ku....


Tak tau la plak bile lagik nk bcuti....cuti2 mesia...hope ade lagi la masa nk melepak2....tu pun kalo panjang umur,kalo murah rezki....insyaallah...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...