Takde Tajuk

Ari,mmg nk tulis something kat blog,tp takde tajuk lak...tajuk ari ni :" takde tajuk"...hehe

Beberapa hari jugak la aku tak write something here,sejak minggu aku dh tak best n jadik suam ari tu...skang dh ok kot...Minggu lepas,aku realize that,pair of my shoes,yg aku beli kat Princess dibuat dr pig skin!!!!argfhhh!!!!siot..siot...dan sgt2 siot...ish...khin**r betol la!!! bengang aku dibuatnye...cmna aku tak bengang,aku kena samak segala2...ntahape2....memula aku tak prasan pon..lagipon aku beli kasut tu kat princess n tak display pon kasut tu dr pig skin...pas pakai,one day aku masuk toilet...terbasahkan kasut aku, then pastu la aku sedar bende ni,ade titik2 tiga kat kasut tu...babi betol la (soory terkasar bahasa sbb geram..huhuhz)....aku pon tak tau cmna aku leh terfikir nk tgk dlm kasut tu...slalu tak hingin pon aku nk tgk...mungkin allah nk tunjuk la tu..kalo tak,haram aku tak tau aku pakai bende haram...eee...NAJIS!!!!!so my fren,hati2 arr bile beli kasut...kang tak pepasal korg kena samak sama cm aku....dh takleh caya dh semua kedai2 kasut ni....fobia aku dibuatnye....len kali,baik beli kasut harga RM5 kat pasar mlm jek...cesss...tak halal duit tu!!!!waaaaaa!!!!!!!!!!!!!

Sabtu lepas,aku,k.sherda n naza g ikea.....sales la katakan...alang2 dpt gaji,bley la...lagipon,sronok gek g window shopping sambil berangan nk perabot cmni..perabot cmtu...huhuhu...beli tak byk,jln2 jek lebey...huhuh...pas mkn,sempat singgah kat kedai2 dlm tu..window shopping lg...kuikuikui....and for the 2nd time,aku jmp lagik kasut yg display kat kedai tanpa tulis yg kasut tu dibuat dr pig skin....sib baik prasan (al-maklumla,dh berhati2 di jln raya setelah kejadian lepas)....cm siot je kan...aku tak sangka betol...kali ni,aku tekad la,cite kat semua org bhw,kalo korg nk beli kasut,kat Vincci ke,Princess,nose,bata ke ape ke,tgk2 la dulu dlm dan luar kasut tu...at least,tak terlepas pandang bende2 cmni...kenkadang kite tak expect pon nk terbeli bende2 camtu...bukan ape,beringat sblm kena...cantik tu mmg cantik,tp bile skali terkena,tak pepasal jd cm aku,kena samak....beware la....

Ok la,off topik pembawa JE tu...Mlm td,Mc na ajak g tgk APBH....memula tak nak pegi jugek...ntah,aku bukan suka sgt bersesak2 ni...tp,beria2 dia ajak ,lgpon dia dh dpt tiket...so follow je la....agak best...takde la sesak mana..sejuk ade la...so...ni antara pic kat sana la...


mmm...ni je yg aku rajin nk download...nnt aku download la kat yahoo photo aku...(kalo rajin la...hehehe)...PEACE!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...