Khas Buat Zura n kwn2

Minggu busy jek,mcm2 hal lain yg berlaku dlm idup aku....dpt berita yg betul2 tak dpt diterima otak...ptt la 2-3 menjak rasa tak sedap ati...mcmana aku nk hadapi sbb dlm masa yg sama aku kena bersama2 untuk membantu dia menghadapi dugaan yg maha hebat ini.....aku tau,dia lagi terbeban...aku pon tak tau,nape ade golongan2 org sebegitu dlm hidup ni....semoga dia tabah, dan aku boleh jadik setabah dia....aku harap,aku akan sentiasa berada disamping nya hingga akhir hayat aku untuk buat dia tenang 100 tahun lagi.....

Bulan ni,mmg bulan yg teruk..disebabkan dateline utk pilot implementation ditunda,kitorg terpaksa mengorbankan segala2 nye utk projek HIS ni..paling sedih,kitorg satu ofis dpt email yg berbunyi :
"..... dimaklumkan bahawa cuti semua kakitangan PTM adalah dibekukan mulai hari ini(4hb August 2006), sehingga 15 Sept 2006.Ini adalah bertujuan untuk memastikan pelaksanaan Pilot HIS berjalan lancar mengikut jadual yang telah ditetapkan.Hanya kes-kes yang melibatkan kematian dan kecemasan sahaja dibenarkan cuti atas budibicara saya.Cuti kecemasan (EL) perlu mendapat kebenaran dan persetujuan dari saya terlebih dahulu.Bagi cuti sakit, ia hanya dibenarkan jika ada sijil sakit yang valid dan mendapat kebenaran dari saya. Arahan ini adalah melibatkan semua kakitangan PTM, dari semua Unit dan semua kategori.Sebarang cuti yang telah diluluskan untuk tempoh tersebut adalah DIBATALKAN, melainkan alasan yang kukuh sahaja....."

sebab ini lah,entry kali ni tuju pd korg...sbb aku bukan sengaja untuk batalkan program kite...utk pengetahuan korg,aku dh hntr cuti aku 27/6/2006 lagi,dh diluluskan,tp di batalkan kembali.....dh sebulan lebih aku hntr cuti tu...bukan sengaja aku nk buat korg marah sbb tak tepati janji....tp,mmg itu lah hakikatnye...zura,jgn marah aku....waaaaa.....kalo ikutkan hati aku,serius aku nk ikut korg...betul...aku rela tak cuti bln 7 semata2 nk cuti bln 8 ni.....aku turut kecewa ngan keputusan ni..tp aku hanya pekerja je kwn2....aku tak brani ni kasitau korg sbb aku tgh berusaha nk jmp bos pasal hal ni...aku tau,hotel dan segala bagai kite dh planning elok2...aku tau semua tu.....sorry dr hati yg penuh ikhlas sgt...tak sengaja....."kite merancang,tuhan menentukan"..... :(

2 comments:

shu said...
10:12 PM

hmm.. ckp la kat bos ko, kwn ko yg kecik2, comel2.. tgh saket... saket otak..

eh.. yat kawen 20 Ogos ni.. aku tak dpt p.. aku kat singapore cuzen aku kawen.... aih.. sume rajin kawen time aku tokleh dtg.. sedey..

Mrs Shyza said...
7:54 AM

kwn aku yg kecik tu aku rasa mmg slalu sgt saket otak sengal2....huhuhu...

entah...semuo nk kawen....ko bile lg...cepat...cepat...insyaallah aku dtg :p

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...