Pilot Implementation

Makanye,stelah lama tidak m'update,dan member2 terchenta telah bersuara dgn blog ku yg sudah berkulapuk,ari ni sempat la ku ambil se'coet masa utk blog akooza ni...huhuhu...Mcm2 bende berlaku sejak akhir2 ni,smpkan aku sendri pon tak nyempat2 nk tgk blog aku,tp blog kalian masih sempat ku singgah...jd korg jgn malas2 nk update tau....hehehe....

Minggu lepas,aku dh lepaskan peluang utk g kenduri Along wif zura n frens...sorry sgt2...kemaafan yg tulus dr hati aku....Ayat "mungkin" aku tu,mmg sbetulnye tidak meng'ijin'kan aku ke sana...sorry...harap korg semua enjoy dan untuk Along n husband, Tahniah sbb dh termeterai ikatan yg sah antara korg....aku pon tumpang bahagia di sudut cheras ini...Zura,jgn lupa upload gambo along...

Di sebabkan aku b'ada kt cheras jek sepjg-pjggggg weekend tu,aku sempat nonton teater wif fren...tajuknye "kerusi"...Best ke?boley la tahan.....Then arii sabtu pagi,sempat ke umah matun,menyaksikan pertunangan dia...kurg2,tak dpt g Johor, p Balakong pon,jadik la...Kalo sblm tu aku kecewakan zura n frens,kali ni aku kecewakan embun kecik lak..sorry adah...tertido smp ptg seh...sorry sgt... :(


Pilot Implementation dh mula....Harap2,semuanye berjalan lancar dan ok2 aje...kalo diikutkan,mmg susah user nk sesuaikan diri dgn system br,maklumla dh terbiasa dgn system lama...tp,kdg2 perubahan tu penting jugek...harap2 semuanye baik2 aja....Opismate dan aku pon,skang kena la blajau2 stand-by....mmm.....

Mlm td,2 rancangan serentak...aku rasa korg pon nonton kot...siti kawen + mawi n Ina...hahaha...mcm berebut penonton jek...tp cm biasa la,penonton akan sentiasa menekan remote control setiap kali iklan utk tukar channel....bertuah pak misai kan..huhuhu...Tp bile nengok TV1 plak,geram pon ade...sorg mcm 'biarlah macho,biarlah rahsia'...sorg lagik siap ade 'penawar rindu,padamu,seorg'...hiburan semata...lagho...lagho...kuikuikui....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...