She's my besfriend

She's my besfriend....setiap kali aku bermasalah,mcm dtg satu aura dlm diri dia utk menyapa aku,w/pun pd ketika itu,topik lain yg ingin dibicarakan....aku terasa,ade satu prasaan magik bile tiba2 dia muncul ketika jiwa aku kacau,celaru,dan tak tentu arah...dan aku,dgn senang,bercerita dan meluah segala2nya pada dia...tp adakah aku ade magik yg sama seperti magik yg ada pada diri dia?...adakah aku sentiasa di sisinya?....tp....w/pun aku tiada magik itu,kamu tetap dlm hati aku smp bila2....magik itu mungkin tak membantu aku utk sentiasa disisi mu tapi,insyaallah, selagi mampu,aku akan cuba jd sebaik kamu....sejuta org belum pasti dpt menggantikan dirimu seorg....thank u very much....

hari ni, ulang tahun ke 2 aku konvo...dan 1/8 lepas,genap setahun aku keje kt HUKM....alhamdulillah....masih mampu aku berdiri di sini....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...