mode : tak best

Aku tgh bersedih...cuti tak lulus...mcm nk cakap WTF je kan...tp dh ckp dh dlm hati...aku ade pengganti,tp xtau knp,asal aku je,mst susah sket nk trima alasan....aku kalo nk cuti,aku tak tinggal mcm tu je keje aku....aku ckp siap2,cerita siap2 kt programmer diorg kena wt pe..takde buta2 nk cuti...tp knp tak ble cuti??aku nak balik kampung..nak balik klantan...dh lama tak balik tahu takkkkkkk....

so,kesimpulannya aku SEDIH dan sekian kasih tak diterima :(

taknak keje bidang IT!!!huh!-mcm ayat org tak bersyukur,tp sbb sedih,ckp jugak!

5 comments:

shu said...
5:11 PM

:( betul la kan, aku phm. Emergency leave je, cabut.

Mrs Shyza said...
5:19 PM

itu la dlm kepala aku skarang...dh lama tak balik...bulan puasa bukan selalu...rindu dh :(

zura said...
9:11 AM

aku pun dah tak minat keje IT..bile balik rumah aku siap mimpi sql query..tgh mamai pun leh sembang pasal sistem aku jaga... :(

mama said...
9:19 AM

sokong part el tu.hahahaha

Mrs Shyza said...
8:27 AM

zura : yup..mimpi ngeri buat sql..hahahah

mama : sokong jugak la...hihihih

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...