Hari yang penat

Penat smp tertido dpn pc ptg tadi lepas solat asar..sib baik time tu dh nk balik,so takde org jenguk kt bilik...huhuhu....pagi2,seawal jam 5.30 dh bangun,bsiap..then siapkan ilham,solat,kejut papa ilham,buat nescafe kt Mr J,then kol 7 dh gerak g hantar ilham rumah bbysitter...ilham,cm biasa,pantang aku bgn awal,dia pon nk bangun skali la..time tu la nk minum susu,time tu la ibu dia nk mandi,ish...saje je tau...

pas hntr ilham,msg bos,mtk kebenaran nk g subang...hari ni,Mr J kena g subang,pastu dia kena gerak ke destinasi yang jauh...hurm,sedey bjauhan..sobsob..tpaksa bdikari dgn mjaga ilham sendiri2 la ni...Mr J kena smp sana dlm kol 8.30...dah la jammed...uish,tak sanggup aku dok subang jaya,jammed btol...slalu aku bebel dok cheras ni jammed...tp jammed kat cheras at least plg lama nk smp ofis pon 15 minit...ini,punye la lama jammed...sib baik tak kena tggl Mr J...hehehe...

kol 9.30 smp ofis..tu pon nasib baik tau jalan ikut puchong...kalo tak,tak smp ofis lg 9.30...penat...penat...petang td,balik keje,singgah farmasi,beli dropolene dgn krim ezzera utk ilham...pastu br g amik dia...ni lagik skali penat..penat panjat n turun tangga umah bbysitter...drive,ilham plak poo-poo dlm kete...sib baik dia tertido (uish,pas mbuang ble plak dia layan tido..huhuhu)...dukung dia dgn angkut brg2 naik rumah pon lagi skali pkara memenatkan...ilham plak,masuk umah,br la nk mula nangis...ibu tak smpt lagik nk berehat,dia kasi pitching tinggi gitu,nangis sbb br terasa geli kot ade sesuatu kat montot dia...huhuh....

penat...penat...rindu plak kt Mr J yang berada di kejauhan itu...hurm...


akhirnya...dia tido jugak..

7 comments:

shu said...
11:26 PM

huhu..

jebat p mane?

take care tau.

Mrs Shyza said...
1:02 AM

jebat pegi bkerja...huhuhu...
tq...ko pon sama,take care...
esok aku cuti..mau jalan2 dgn ilham..hehee

- SueN - MrS AzharI - MaMa AfnI - said...
7:38 AM

wahhh....kagum aku.....tp aku penah gak dlu mad tgal...cuma ms tu xkeje...so ok la sket...take care gak....

Mrs Shyza said...
12:05 PM

yo yo or je suen kagum..hehehe....jom ikut aku kuar g jalan2 :D

- SueN - MrS AzharI - MaMa AfnI - said...
2:36 PM

btul laaa....erk..ko xpe..ilham xleh jln lg..ko dukung jek...aku ni nk dukung pun xlarat dah....ank dara aku tu dh dpt kaki....semput aku nnt nk kejar dia

mazidah said...
2:37 PM

aku baca pun penat...hehe...be strong k...

Mrs Shyza said...
6:14 PM

suen --> at least ko dh ble jogging smbil mengejar afni..hehehe...
zidot --> baiklah!!aku akan mjadi ibu yg kuat :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...