bersenang lenang

ok...itu emoticon bersenang lenang sambil bjoget dpn lappy (tifu,tak joget pon :p) bsenang lenang kerana tgh2 masak td,gas habis,dan br part menumis rencah utk masak meehun..hehehe....so,sesambil tunggu org hntr gas,sesambil itu,layan bola M'sia Vs Vietnam (dengan hujung mata) sesambil menaip post bertajuk bsenang lenang....3 in 1,hebat skali!huhuhu....2-3 hari dh tgk nyalaan dapur tu dh merah2 dh kaler apinye...mcm dh dpt agak dia nk abis..elok jugak Mr J tamau mkn nasi...kalo tak,lauk2 mlm ni,tak jadik lah...huhuhu...tp,kalo tak makan nasik pon,tetap jugak tak jadik meehun... :))

agaknye,malaysia ke,vietnam yang menang mlm nih??hurm..stakat nih,masih 0-0...sbg rakyat m'sia,aku doakan m'sia menang...meriah je stadium tu dgn penyokong2...jgn la mereka pulang dgn hampa...kasihan nnt..lg2 yg keje..esok keje,penat g tgk bola,kalo menang,sronok la mereka bcerita di opis..kalo kalah,nnt mereka ckp,wt penat je g stadium...eh,knp aku yg jd penonton dirumah lak yg lelebih mbayangkan perasaan penyokong di stadium...penat jugak aku yg menonton kt umah ni..dh la meehun tak masak...dok mengunyah jajan je neh...huh..cepat lah hantar gas! ok dah...bye!~ lapar..uhuk...uhuk...

2 comments:

Si Gadis Semasa said...
9:25 PM

selamat menunggu gas :D

Mrs Shyza said...
8:25 AM

hehhe....tq...lucu plak bile org ucap slamat menunggu gas..hehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...