penutup 2010

sangat hampir pada 2011,maka kena adakan entry utk penutup 2010...kire ucapan slamat tinggal dengan jiwa yang sedih,gud bye 2010..sob sob...lgpon byk gambar tertunggak utk bulan 12 neh..sbb tak smpt nk menulis blog...huhuhu..so kali ni,kirenye mcm entry bgambar la jugak..(kalo letak gambar,kurg sket kena tulis,gambar kan lg senang...hihihi)

------------------------------------------------------------

17 disember : mereka berdua telah mengajak makan2 di johnnys...makan2 di hari jumaat sesambil mengisi masa lapang :D


ini sedap :)
------------------------------------------------------------
23 Disember : Mr J telah menunaikan harapan tinggi aku yg ingin makan prosperity...makasih...ini buat i sayang u lebih neh..huhuhu


------------------------------------------------------------
24 Disember : owh,itu bday aku...mlm tersebut tido awal dan dikejutkan jam 12 oleh Mr J semata2 nk wish bday pada aku yg mamai...pagi esoknye,makasih mc na n jenny di atas perancangan tersebut yg mengejukan...dan k.ina yg tlg bukak pintu pada kek... :) kek ini sgt sedap spt secret recipe gayenye...heheh..tp hari tersebut jugak aku dpt hadiah besar,dan sungguh tak sangka dan mgembirakan :)

------------------------------------------------------------

25 Disember 2010 : Mr J bwk keluar jalan2,makan2, dan shopping2 di jusco balakong..menghabiskan masa bsama family dihujung minggu secara gembira...lagi skali makan kat johnnys..huhuhuh..mcm bulan steamboat sedunia kan :D




menjumpai buku yang dh lama ingin dimiliki :)

juga smpt mencari pengganti cerek baru...gudbye pensonic :(

------------------------------------------------------------


30 Disember : acara potluck utk bulan disember dan penutup tahun kali ini diserikan lagi dengan steamboat..kali ni makan besar sket,maklumla ujung tahun...sgt best :)


Hujung tahun jugak,anak aku dpt hadiah kete,hadiah dr atoknye...wah,bday bulan 2 awal2 dh dpt hadiah....

--------------------------------------------------

Ok...entry mmg pendek...slamat tinggal 2010 dan slamat dtg 2011...semoga anda semua gembira..jumpa lagi tahun depan a.k.a esok sekiranya panjang umur :)

1 comments:

noorz said...
12:03 PM

bulan yang steamboat...uhuuu..aku ada jangan bersedey 3...yg 1 dan 2 nya tiada pom...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...