Hari marah

Ops,sila jgn silap tafsiran...hari ni bukan hari marah aku,tp hari marah bagi husband...dia sgt garang bermula semlm lagik...bile dlm meeting tetibe ade org cuba menipu utk menjaga nama sendiri...aku tau,dulu dia dh tak ambik kisah dh pasal perkara ni...so,bile ade yg bwk keluar balik,pastu si polan tu plak menipu,dia jadik panas hati balik...si polan tu pon satu,nak jaga nama sendiri pon,jgn la smp ckp bende tak benar...jenuh jugak la nk cool kan dia...korg2 ni,sila la jgn hangatkan Mr J tu...yg susah nya aku la...nk coolkan balik...ish,tak suka,tak suka!

malam tadi kami (terdiri dari kuza,Mr J,Ilham,Lina,Shahril,Syud,abg Sham ) telah keluar makan bsama2 dan telah di belanja oleh abg sham kat kg baru....rasa sgt best dan bahagia bile org blanje..hihihi...tq yea abg sham yg telah mengeluarkan duit utk mbelanja kami makan sakan ni :D


Ibu dh mcm pekerja kedai lak sbb sangkut towel kt bahu :p


itu saje utk hari ni sbb malas nk update...kami tgh men"settle"kan sesuatu...wpon kecil,ia sgt bmakna utk aku,Mr J dan ilham...harap semuanya bjalan lancar,amin...

2 comments:

Shu said...
7:48 PM

wah dari hari tu aku dok baca mensettlekan something nih... nanti kasi tau ye... aku kan mmg minah bzbody.

hope jebat is ok.

korang take care. hugs n kisses for Ilham.

Mrs Shyza said...
3:06 PM

hehehe...tu la...m'settlekan....makan masa nk settle..dulu ingt mudah jek...nnt ade ms aku story :D

jebat dh cool down dh..tp takble diungkit perkara tsebut...nnt marah balik...hehehe

korg kt sana pon jaga diri tau!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...