we will miss u!

  • syukur sbb smpt jumpa,luang ms sama2 w/pon sekejap...
  • ibu kpd imran ~ ibu ilham pasti rindu kamu
  • imran ~ nnt dh dpt jalan,kite jmp lagi yea...jmp ilham...jmp auntie... :)
  • kalo kamu jauh,aku jauh,tp aku dh kirim skali ingatan aku pada korg...harap korg sentiasa happy,tabah,menjaga antara satu sama lain,dimurahkan rezeki dan yg paling penting,jgn lupakan aku :(
  • ish,sedey plak bile 'a shoulder to cry on' dh makin jauh...I will miss u! :(

dah...tak ble tulis dh..trasa sedey...take care shuhadah! entry ni khas buat kamu! selebihnya,aku simpan dlm hati...sobsobsob...

1 comments:

Shu said...
4:18 PM

jgn sedih kuza. i'm still here. ko take care ok. anything.. message, email, ape2 je la kat aku ye.

:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...