Dia tak sihat,Cikgu!

Owh..dh 2 hari buah hati ibu dilanda selsema...rasanya bjangkit dgn 2bradik kat umah babysitter tu...buat pertama kalinya,ibu dia bmasalah utk tidurkan dia sbb dia tak selesa dgn hidung yg tsumbat tu...mcm ni rasenye memujuk baby utk tido...huhuhu...penat ble tahan la...petang td dh bwk dia g klinik..so,td,aku tgk,dia dh sronok main,dh ble tido sendri lepas penat main...alhamdulillah,back to normal...cuma masih kedengaran nafas hidungnye masih tsekat2...takpe,moga anak ibu cpt sembuh!


Sebelum kejadian~ muka gembira


dah kena selsema ~ tertido kepenatan slps mengamuk

6 comments:

- SueN - MrS AzharI - MaMa AfnI - said...
7:53 AM

comel nyer dia tido.....cian ilham selsema...moga cepat sembuh ek....kakak afni pun x sehat gak...thn ni sedut gas lagi...huhuhuhu......

Mrs Shyza said...
8:36 AM

musim kot kan suen...lgpon takkan nk suh budak yg dok kt umah babysitter tu jgn dkt2 ngn ilham..takpe la,anak sakit,ibu kena byk sabar la ni..

- SueN - MrS AzharI - MaMa AfnI - said...
8:56 AM

a'a...afni dah 2 kali kene camtu....aku paling risau bile dia selsema...sbb nnt dia mesti kene sedut gas...huhuhu....bnyk giler bersabar ni...

shu said...
12:31 AM

ilham rajin2 makan ubat ye. take care.

kuza sbr bnyk2, take care jgk ok.

hopefully ilham cepat sihat & semuanya ok ye..

Mrs Shyza said...
8:36 AM

suen --> nape smp kena sedut gas??

adah --> thanks...dia makin ok :)

- SueN - MrS AzharI - MaMa AfnI - said...
3:58 PM

afni kan lelah, bile selsema dia ssh nk nafas...tu yg kene sedut gas...tuk buang kahak dia..huhuhu...ilham dah ok?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...